.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 900 پروژه در هفته دولت در استان گلستان
مدير روابط عمومي استانداري گلستان از افتتاح ‪ ۹۰۰پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد. به گزارش شمال نیوز،جمشيد ناصري برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرحهايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد.

مدير روابط عمومي استانداري گلستان از افتتاح ‪ ۹۰۰پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز،جمشيد ناصري برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرحهايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد.
وي با بيان اينكه براي پروژه‌هاي افتتاحي در اين هفته، بالغ بر ۷۲۰ ميليارد ريال هزينه شده ، افزود : با بهره‌برداري از اين تعداد ‪ ۱۸۰هزار و ‪۶۹۱ خانوار از مزاياي طرح‌ها بهره مند شده و براي يك هزار و ‪ ۴۱۵نفر زمينه اشتغال ايجاد خواهد شد.
وي تصريح كرد : گاز رساني به ‪ ۱۳روستاي بخش مركزي شهرستان گنبدكاووس ، افتتاح كوهستان پارك شبنم ، خوابگاه و سلف سرويس شبانه‌روزي و شركت نخ محيار پلاست درشهرستان آزادشهر، صنايع غذايي عاليا در كردكوي، مجتمع ورزشي نيرو و نشاط در بندرگز ، گازرساني به سيمين شهر و افتتاح پل خواجه نفس در شهرستان بندرتركمن از جمله پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري است.
وي ادامه داد: افتتاح همزمان ‪ ۶۰پروژه مخابراتي با مركز مخابراتي ‪۵ هزار شماره‌اي دلند در راميان، افتتاح فاز يك مجتمع آبرساني گلستان در علي‌آباد كتول، افتتاح ‪ ۸واحد صنعتي در مينودشت، جابجايي ‪ ۱۰روستاي سيلزده در شهرك پيشكمر در شهرستان كلاله، افتتاح همزمان ‪ ۶۰پروژه شهرداري و توسعه و تجهيز فرودگاه گرگان و افتتاح ‪ ۱۴واحد صنعتي در شهرك صنعتي آق‌قلا از ديگر پروژه‌هاهاي مهم هفته دولت در استان مي‌باشد.
مدير روابط عمومي استانداري گلستان همچنين در خصوص پروژه‌هايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت آغاز مي‌شود، گفت: در اين هفته كلنگ ‪ ۱۰۶پروژه در استان با اعتبار ‪ ۴۰۰ميليارد ريال به زمين زده خواهد شد كه ‪ ۱۴۴هزارو ‪ ۷۳خانوار از مزاياي آن بهره‌مند خواهند شد.
به گفته ناصري، با آغاز عمليات اجرايي اين پروژه‌ها در استان براي ‪۲۴۶ نفر فرصت اشتغال ايجاد خواهد شد.
وي ادامه داد: احداث بازار روز با ‪ ۱۰۰غرفه در گنبدكاووس، احداث سالن ورزشي ‪ ۲هزار نفري در آزادشهر، سالن ورزشي بانوان در كردكوي، احداث مخزن و خط انتقال آب آشاميدني در بندرگز، احداث سالن ورزشي در روستاي پنج‌پيكر از توابع بندرتركمن، آغاز عمليات گازرساني همزمان در سه روستاي همت‌آباد، محمدآباد و سنگستان از توابع راميان از جمله اين پروژه‌ها است.
مدير روابط عمومي استانداري گلستان اضافه كرد: احداث مركز آموزش فني و حرفه‌اي در علي‌آبادكتول، احداث استخر سرپوشيده در مينودشت، تكميل، تجهيز و توسعه فرودگاه كلاله و احداث آلمان ميدان بسيج در گرگان از ديگر پروژه‌هاي مهم است كه در هفته دولت كلنگ احداث آنها در استان به زمين زده خواهدشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.